sisterofsweden

Okej morsan nu kör vi!

Kategori: lchf

Det är genialt, helt lysande faktiskt.
Jag får öka på betygsgraden i skolan och du morsan kommer ner i normalvikt - winnwinn-winn!
Alla vinner och sannigen är att alla kommer att bli nöjda, så överdrivet rånöjda.
Det kommer krävas hårt arbete men det kommer det vara värt.
Själva idén går ut på följande;
Mamma ska leva längre!
Leva längre genom att bli av med extra kilona som hon kånkar och bär på sin kropp.
Men också för att må generellt bättre och lämna depression bakom sig, bli en gladare och piggare kvinna.
Fram till 1jan 2014 skall mamma leva efter mirakellivsstilen LCHF.
Till hennes hjälp har hon mig.
Det är svårt och kämpigt att banta på egen hand om man inte ger ig fan på att man ska bli smal.
Jag peppar, kommer med råd och stöttning.
Jag älskar min mamma och vill ha henne med i livet så lnge det bara går. 
Accepterar inte ett dödsfall pga att kroppen inte orkar med eller att hjärtat gett upp av ren utmattning. 
Speciellt inte när jag vet att man kan göra något åt det!
Du är inte esam på din viktväg mamma, jag ska gå ner tio pannor tillsammans med dig.
Så nu kör vi!
Fyra månader! 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Jag älskar dig min kära dotter❤
    Nu kör vi!

    2013-09-10 | 21:47:22

Kommentera inlägget här: